Algemene voorwaarden en huisregels

Algemene voorwaarden


Op alle met ons gesloten overeenkomsten zijn van toepassing           zoals deze luiden volgens de laatstelijk ter griffie van de Rechtbank te Breda gedeponeerde tekst, welke voorwaarden u ter hand zijn gesteld.


Für alle mit uns geschlossenen Verträge gelten              wie diese gemäß der zuletzt in der Geschäftsstelle des Kanzlei des Landsgerichts in Breda hinterlegten Fassung lauten und die Ihnen ausgehändigt wurden.


All agreements concluded with us are subject                    as they read in the version most recently filed with the Registry of the District Court in Breda, a copy of which has been provided to you.


Veel gestelde vragen en huisregels


  • Is de brandstof bij de huur van de boot inbegrepen? Nee, de tank is bij vertrek afgevuld en wordt bij terugkomst weer gevuld. de verbruikte brandstof wordt ingehouden op de borg tenzij deze is afgekocht bij de reservering.
  • Worden er bij annulering kosten in rekening gebracht? Boven windkracht 5 en /of langdurig aanhoudende regen kunt u in overleg geheel kosteloos een nieuwe datum prikken tot een jaar na de eerste reserveerdatum. Bij een regenbuitje en een matige wind kan er gerust gevaren worden. Indien u door een andere reden wilt annuleren voor vertrek worden er kosten in rekening gebracht. Deze kosten zijn omschreven in de algemene verhuur voorwaarden.

·        Mooi weer garantie! We hebben geen controle over het weer. Om hier toch enigszins in mee te denken, hebben we daar een oplossing voor bedacht. Kies voor mooi-weer garantie en u bepaald gewoon zelf of u het mooi weer vind of niet. Wilt u dan liever een andere keer gaan varen geen probleem. U kunt gratis omboeken naar een andere datum op basis van beschikbaarheid. Dit dient u uiterlijk 24 uur van te voren te doen. Geld terug bij verzetten ivm slecht weer is niet mogelijk.

  •   Wat als ik te laat op locatie aanwezig ben? U dient zowel voor vertrek tijdig aanwezig te zijn als bij terugkomst. U word bij vertrek een kwartier voor vertrektijd verwacht. Dus is uw vertrek om 9.30, dan verwachten wij u om 9.15 bij het vertrekpunt. Wij zijn alleen even kortstondig aanwezig om u op te vangen en gaan na 9.30 meteen weer weg. Mocht het zo zijn dat u later bent als een half uur na de verwachte tijd in dit geval 9.45, dan wordt er €10,00 per kwartier dat ons personeel wacht extra in rekening gebracht en verrekend met de borg. Bij terugkomst dient u ook tijdig terug te zijn. Wij staan daar op u te wachten om de boot weer gereed te maken voor de volgende huurders. Indien u langer als 1o minuten te laat bent worden er extra kosten in rekening gebracht. indien u langer als een half uur te laat bent, wil dat zeggen dat wij de mensen die het volgende dagdeel gehuurd hebben weg moeten sturen en betaald u dat hele te laat komende dagdeel.
  • Mogen huisdieren mee aan boord? Helaas zijn huisdieren niet toegestaan in de sloepen. Wel tegen een toeslag in onze aluminuim consoleboot.
  • Ben ik bij het huren van een sloep borg verschuldigd? Wij vragen altijd € 150,- borg bij het verhuren van onze dagboten.
  • Is het huren van een sloep op eigen risico? Het huren van een sloep bij Rozeboom watersport is op eigen risico. Wij zijn verzekerd, maar hebben een eigen risico van €. 500,- euro per gebeurtenis, Indien de toegebrachte schade meer bedraagt dan de borg dan worden deze kosten tot het maximum van het eigen risico doorberekend. Bij reservering en betaling gaat u akkoord met deze voorwaarden. Indien de resterende schade alsnog niet wordt gedekt door de verzekering vanwege drank, drugs of roekeloos gedrag op het water; dan worden ook die aanvullende kosten alsnog op u verhaald!
  • Moeten we de sloep zelf te water laten? De sloep ligt al te water, dus zelf te water laten is niet van toepassing.
  • Heb ik een vaarbewijs en of ervaring nodig om met deze sloepen te varen? Om met onze sloepen te varen heeft u geen vaarbewijs nodig. Ervaring is wel gewenst maar niet nodig, bij aankomst krijgt u een uitgebreide uitleg.
  • Moet de boot schoon terug? Wij zorgen dat de boot schoon voor u klaar ligt bij vertrek en verwachten dan ook dat u de boot weer schoon terug brengt. Er ligt in elke boot een blik en veger en een hoosvat. Als wij bij terugkomst een vieze boot aantreffen kan er €25,-aan schoonmaakkosten in rekening gebracht worden.
  • Moet ik zelf voor een vispas zorgen bij het huren van een visboot? De vispas gaat op naam en is persoonsgebonden, u dient daar dus zelf voor te zorgen.
  • Wat als ik te laat terug ben? Het is de bedoeling dat u tijdig terug bij het vertrekpunt bent. Wij staan daar op u te wachten om de boot weer gereed te maken voor de volgende huurders. Indien u langer als 15 minuten te laat bent kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Indien u langer als 30 minuten te laat bent, wil dat zeggen dat wij de mensen die het volgende dagdeel gehuurd hebben weg moeten sturen en betaald u dat hele te laat komende dagdeel.


Huisregelement

·        Gelieve niet te roken in de boot.

·        Niet staan en lopen over de kussens.

·        Na gebruik zwemtrap trapje weer omhoog en clipje er op.

·        De boot dient netjes terug te komen, geen natte vloer en natte kussens.

·        Bij uitstappen graag kussen verwijderen.

·        Bij gebruik zonneluifel, deze graag inklappen en de hoes er omheen bij terugkomst.

·        Zorg dat je tijdig weer aanwezig bent op de vertrek locatie. Later vertrekken door te laat komen is niet langer doorvaren.


Tarieven schade en schoonmaak (voorbeelden):

·        Extra schoonmaakkosten bij inleveren vieze boot €25,-

·        Clipje zwemtrap verloren €5,-

·        Brandgat kussen €175,- per kussen

·        Te laat terug vanaf 15 min te laat kan berekend worden.

·        Smeltplek in polyester va €195,-

·        Funtubelijn kapot €29,95




 



Share by: